GymPro Otomatik Günlük Rapor E-Postası

Otomatik Günlük Rapor ile gözünüz her daim işletmenin üzerinde!

Spor merkezi yatırımcıları, işletmecileri, yöneticileri için; 

bir gün önce işletmenizde yapılan tüm işlemleri görebileceğiniz otomatik sistem raporu artık e-posta olarak sizlere her sabah gönderilecek. 

Otomatik Günlük Rapor ayrıcalıklı GymPro kullanıcılarına

Argedan'ın hediyesi olarak ücretsizdir. 

(Otomatik Günlük Rapor modülü GymPro Cloud kullanıcısı işletmeler için aktif edilmiştir.

GymPro yazılımını kendi sunucularında kullananların aktivasyon için Argedan ile bağlantıya geçmesi gereklidir.)

Her dakika işletmenizde olamayabilirsiniz ancak her yapılan işlemden haberiniz olabilir.

 

Argedan uzmanları tarafından yaratılan özel bir rapor ile bir gün önce işletmenizde yapılan tüm işlemleri inceleyebilir, gerektiği durumlarda detaylarını kontrol edebilirsiniz. 

Herhangi bir insan eli değmeden, müdahale edilemeyecek şekilde tümüyle sistem tarafından üretilen ve sizlerin belirlediği e-posta adreslerine gönderilen otomatik olarak gönderilen "Günlük Rapor" ile bir çok işlemin özetini görebilecek, isterseniz GymPro yazılımınızın Anlık Analizler bölümünden ilgili raporu inceleyebileceksiniz.

Günlük Raporda her gün göreceğiniz bir gün önceye ait ana başlıklar  

  • Üyelik Satışları adet detayları (Yeni üyelik, yenileme, yükseltme, devir, dondurulan, biten vb.)

  • Seanslık Hizmet Satışları, (Yeni satış, devir, iptal, biten)

  • Satışların bedelleri, (Üyelik, seanslık hizmetler, ürünler)

  • Tahsilatlar (Nakit, kredi kartı, havale, Sanal POS)

  • Alacaklar (Senetler, tahsil edilenler, iptal edilenler)

  • Giderler

  • Rezervasyon bilgileri,

  • Üye adetleri,

  • Potansiyel üyelik bilgileri,

  • Gün Eklemeleri,

  • Üye adı değiştirme,

  • Fatura iptali, 

  • Personel Sayısı

Kötü niyetli kişileri engellemenin en kolay yolu

 

Argedan uzmanlarının tespit ettiği; yanlış yetkilendirme ya da ortada dolaşan Admin şifreleri nedeniyle yapılan aşağıda bir kaç örneğini görebileceğiniz dolandırıcılık yöntemlerini anında engelleyemeseniz dahi; günlük rapor sayesinde bir gün sonra rahatça tespit edebilir ve müdahale ederek tekrarlanmasının önüne rahatça geçebilirsiniz. 

  • Üye adı değiştirerek satış,

  • Elden alınan ücretler karşılığında sistemde yeni üyeliğin kaybedilmesi,

  • Devir ile yapılan nakit üyelik satışları,

  • Kayıt dışı gün eklemeleri,

  • Üyelik ya da fatura iptalleri ve benzeri. 

Günlük raporu yazılımınızdan hemen aktif edebilirsiniz 

Otomatik Günlük Rapor aktif etmek çok basit! 

  • GymPro yazılmanızda Ayarlar bölümünü açınız.

  • GymPro 7 Menüsü altında "Modül Güncelle" bölümünü tıklayınız. Bu işlem sonrası yazılımınız kapanacak ve tekrar açılacaktır.

  • GymPro yazılımızda tekrar Ayarlar bölümünü açınız.

  • Genel Ayarlar başlığı altında bulunan GymPro Günlük Rapor seçeneğini tıklayınız.

  • Ekranın solunda şubeleriniz listelenecektir. Her şube için ayrı ayrı kişilere yada aynı kişiye gönderim sağlayabilirsiniz.

  • Şube seçimi sonrası Personel Ekle butonu ile seçili şube raporunun gönderileceği personelleri belirleyebilirsiniz. (Rapor ancak kişi personel listesinde kayıtlı ise gönderilebilir.) 

  • Rapor seçilen personel kartında tanımlı e-posta adresine gönderilecektir.

  • Personel tanımı yapılan şubeler için sistem aktif edilmiş olur.

  • Raporlar bir önceki günün özeti olarak her sabah 09:00'da gönderilir.

Notlar

1. Bu rapor GymPro tarafından otomatik olarak oluşturulan bir rapordur ve dün işletmenizde yukarıdaki başlıklarda gerçekleşen açılıştan, kapanışa kadarki bir günlük gelişmeleri ifade eder. 

2. Yalnızca Admin yetkisindeki yöneticinin belirlediği kişilere e-posta olarak gönderilir. Gönderilen kişilerin e-posta adresleri her raporun altında güvenlik nedeni ile gösterilir. 

2. GymPro yazılımınızın Hızlı Analizler bölümünden "Günlük Rapor" sekmesinde aynı raporu bulabilir ve istediğiniz kalemde detayları ya da farklı tarihleri inceleyebilirsiniz. 

3. Bu raporda "kırmızı renkle" yazılan satırlar dikkat edilmesi gereken konuları ifade eder. (Bu uyarı işletmenizde şüpheli bir işlem yapıldığı anlamına kesinlikle gelmez. Yalnızca sektörel tecrübeler ışığında yapılan hatırlatmalardır.)

4. Giderler bölümündeki veriler yazılımınızın Bütçe modülünden gelmektedir.

5. Bazı bölümlerde görülen "Veri Bulunamadı" ibaresi, ilgili bölüme ait modülün işletmenizde bulunmamasını ifade eder. 

Argedan
(216) 553 3446

Cenap Şahabettin Sok. No. 28/2 Koşuyolu / Kadıköy / İstanbul / Türkiye