GymPro. İlk Gün
GymPro yazılımını kullanırken herhangi bir teknik desteğe ihtiyacınız olursa; her zaman ana ekranda sağ üst köşedeki "Yardım" ve hemen arkasından "Destek" ikonlarına tıklayın ve açılan sayfadaki formu doldurunuz. Bir uzmanımız en kısa sürede size destek olacaktır.
Hızlı teknik destek!
Önemli hatırlatma : Telefon ya da WhatsApp üzerinden yapılan teknik destek talepleri hakkında.
GymPro'nun kendini sürekli geliştirebilmesi için teknik destek taleplerinin yazılı yapılması ve uzmanlarca ileriye yönelik olarak analiz edilmesi çok önemlidir. Bu nedenle Argedan olarak yalnızca yazılım içerisindeki Destek bölümünden yapılan yazılı ve açıklayıcı teknik destek taleplerine geri dönüş yapıyor; telefon vb. yöntemler ile talep edilen ya da bu sayfadan yapılsa da net olarak ifade edilmeyen teknik destek çağrılarına cevap veremiyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
Şifrenizi değiştirin.
GymPro şifrenizi her zaman aşağıdaki sıralamayı takip ederek değiştirebilirsiniz.
> Ayarlar> Şifre Değiştir


Ctrl + Alt tuşları ile hızlı arama
GymPro'da her hangi bir zamanda "Ctrl + Alt" tuşlarına aynı anda basarak açılan pencerede kişileri; adı, soyadı, plakası, T.C. Kimlik numarası ya da cep telefonu ile kolayca bulabilirsiniz. İsterseniz; sağ alt kısımdaki arama kutusunu da kullanabilirsiniz.

Anlık giriş - çıkış takibi
Eğer işletmenizde turnike kullanıyorsanız; anlık bilgi veren Giriş / Çıkış takibi bölümündenr
