GymPro Mobile Sık Sorulan Sorular

3 adımda GymPro Mobile sistemini

nasıl aktif hale getirebilirsiniz?

(Sık Sorulan Sorular)

Uzman Argedan ekibi GymPro Mobile uygulamasını üyelerinize kolayca sunabilmeniz için tüm altyapı çalışmalarını sizin adınıza hazırladı.
3 basit adımda tüm üyeleriniz uygulamanıza sahip olabilmesi için aşağıdaki işlemleri yapmanız yeterli. 

Adım 1

1. Size uygun GymPro Mobile paketini seçin ve Argedan'dan aktif etmesini isteyin. 

Adım 2

2. Mobile modülünüz aktif olduğunda ister tek tek isterseniz tüm üyelerinize içinde uygulama linkinin de bulunduğu Aktivasyon Kodu'nu SMS ile gönderin. (SMS Argedan tarafından gönderilmektedir.)

Adım 3

3. Üyelerinizin ilgili Apple ya da Google Mağazalarından uygulamayı indrimeleri ve aktivasyon kodlarını girmeleri sonrası GymPro yazılımınızdaki (Üyelik, paket, ölçüm ve spor programları vb.) tüm bilgiler uygulamalarında hazır hale gelir. Başkaca bir işlem yapmaya gerek yoktur. 
Bu kadar. :) Üyeleriniz GymPro Mobile uygulamasını keyifle kullanabilirler. 
GymPro Mobile ile ilgili Sık Sorulan Sorular ve Cevapları

GymPro Mobile'ı kimler kullanacak? 

 

GymPro Mobile yalnızca üyelerinizin; sunduğunuz hizmetlere kolayca ulaşabilmesi için tasarlanmıştır. Personelinizin GymPro yazılımını kullanımı için değildir.  

GymPro Mobile hangi telefonlarda kullanılabilir?

 

Uygulama IOS (IPhone) 8.0 veya üst sürümlü ve Andorid 5.0 veya üst sürümlü tüm akıllı telefonlarda kullanılabilir. Eski teknolojiye sahip bazı telefonlarda ekran görüntülerinde kayma olabilir.

 

Üyeler uygulamayı nasıl telefonlarına indirecekler?

 

Çok basit. GymPro yazılımınızdan göndereceğiniz aktivasyon kodu SMS mesajında ayrıca bir link olacaktır. Bu link tıklandığında açılacak olan mağazadan uygulamayı indirebilecekler ve aktivasyon kodunu yazdıktan sonra uygulamayı kullanabilecekler. Başkaca bir şey yapılması gerekmiyor. 

Üyelerimiz uygulama için herhangi bir ücret ödeyecekler mi?

 

Hayır. Üyeleriniz uygulamayı ilgili mağazalardan ücretsiz olarak indirecekler ve uygulama içerisinde sizin sattıklarınız dışında başka hiç bir şeye ödeme yapmayacaklardır. 

 

Üyeler E-Cüzdan bakiyelerine yüklemeyi uygulama aracılığı ile yapabilecekler mi?

 

Kredi Kartı ile ödeme özelliğinin aktif olması sonrası bu mümkün olacak.

 

Üyeler kendi şifre ve kullanıcı adı ile paylaşırsa ne olur?

 

Uygulama bir telefona kurulduğu an; yalnızca o cihazın bilgileri ile çalışabilir. Bu nedenle şifrelerin/kullanıcı isimlerinin paylaşılması halinde bir başka cihazda ya da kayıtlı telefon numarasında uygulama çalışmaz. 

 

Geçişte üyeler karekodu bir başka kişiye resim olarak yollarsa o kişiler de giriş yapabilir mi?

 

Oluşturulan QR kodlar 5 saniye süre ile ve bir kerelik geçerlidir. 5 saniye içerisinde okutulan QR kod geçiş verdikten sonra pasif edilir. O süre zarfında başkası tarafından kullanılsa dahil geçerli olmaz. Ek olarak üye ard arda okutmak istediğinde turnikenin AntiPassBack özelliği devreye girer. Sizin belirlediğiniz süre kadar aynı kişinin ikinci kez geçiş yapmasın engeller.

Uygulamayı mağazalardan “GymPro” adı ile değil de, kendi spor merkezimiz adı ile indirebilir miyiz?

 

Evet. Altyapısı hazır olan uygulamamızı alacağınız ek paketler ile size özel hale getirebilirsiniz.

Kaç üyemiz GymPro Mobile kullanıyor, nasıl öğrenebiliriz?

 

GymPro yazılımınızda ana sayfada Mobile kullanıcıları bölümünden kaç üyenizin uygulamaya aktivasyon yaptığını görebilirsiniz. 

Uygulamayı nasıl aktif edeceğiz?

 

Hemen (216) 553 3446 numaralı telefondan Argedan uzmanları ile görüşüp Standart ya da size özel paketi satın alabilirsiniz. Sonrasında GymPro yazılımınızda “Mobile” modülü aktif olacaktır. Tek tık ile tüm üyelerinize bir SMS ile ilgili mağaza (Apple ya da Google Play) linkini ve aktivasyon kodunu gönderebilirsiniz.

 

Üyelerimiz uygulamayı aynı anda kaç telefonda kullanabilirler?

 

GymPro Mobile sizin de güvenliğiniz için her bir üye için yalnızca bir telefonda kullanmak üzere tasarlanmıştır. Telefon (ve telefon numarası) değişikliğinde üyelerinizin bu değişikliği sizlere bildirmesi ve sizin de GymPro’da gerekli değişikliği yapmanız gereklidir.

Karekodun çalışabilmesi için telefonlarda internet bağlantısı gerekli mi?

 

Evet. Çünkü uygulama geçiş iznini sizin siteminize bağlanarak onaylamaktadır. Turnike alanine koyacağınız bir kablosuz internet sayesinde tüm üyeleriniz rahatça uygulamalarını kullanabilirler.

 

Üyelerimizin uygulama aracılığı ile hizmet ya da üyelik satın alması için ne yapmamız gerekiyor?

 

Uygulama içerisinde iki türlü satın alma yöntemi mevcuttur. E-Cüzdan modülü olan işletmeler üyelerinin hesaplarına bakiye yüklemesi yaptıklarında bu uygulamadan da görünebilir ve harcama yapılabilir.

 

Yakın zaman içerisinde aktif olacak kredi kartı ile ödeme de ise Sanal POS entegrasyonu için bazı evrakların Argedan ekibine gönderilmesi gereklidir. İlgili firma tarafından onaylanacak evraklarınız sonrası kredi kartı ile satışı da uygulama üzerinden kolayca yapabileceksiniz.

 

Uygulama aracılığı ile özel ders düşümü mümkün mü?

 

Uygulama tamamı ile GymPro gibi çalışmaktadır. Bir üyeniz aktif paketi olan bir hizmet için rezervasyonu onaylar ve rezervasyon iptal saatini geçerse otomatik olarak o ders paketinden düşer.

 

Kulüpte yaptığımız aktiviteleri üyelerimize uygulama aracılığı ile bildirebilecek miyiz?

 

Evet. Mesajlar kısmından üyelerinize her türlü bilgiyi göndermeniz mümkündür.

Spor Programı bölümünde resim ya da video olacak mı?

 

Yakın bir zamanda resimli anlatım eklenecek.

 

Uygulama üzerinden satış yapmak istediğimiz  hizmet ve üyelikleri nasıl seçeceğiz?

GymPro yazılımında Üyelik ve Paketlerinizi online satışa açabilirsiniz. Satışa açmak istediğiniz üyelik veya paket tanıtım kartında bulunan Online Satışa açık seçeneğini tıklamanız yeterli. Ek olarak online için ürünle ilgili ek açıklamalar ve farklı fiyat tanımlaması da yapabilirsiniz.

Üyelerimiz uygulama şifresini unutursa ne yapmaları gerekiyor?

Şifremi unuttum linkine tıklayarak kullanıcı adı ve işletme kodunu girmesi yeterli. Kişinin onaylamış cep telefonuna yeni şifre oluşturulması için doğrulama kodu gönderilecektir.

Üyelerimiz satın aldıkları üyelik ve paket hizmetleri uygulamada görebilecekler mi?

 

Evet. Uygulamada aktif ve bitmiş tüm üyelikler ve paketler kalan süreleri, hakları ile birlikte görülebilir.

Üyelerimiz üyeliklerinin bitişine kaç gün kaldığını görebilecekler mi?

 

Evet. Hem üyelik bilgileri bölümünden hem de genel hatırlatmalar bölümünden bu bilgiye ulaşabilecekler.

Akıllı telefonu olmayan üyelerimiz var. Geçiş kontrol için ne yapmamız lazım?

 

Bu durumda turnikelerinizden en az birinde kartlı ya da biyometrik geçiş kontrol sistemini kullandırmaya devam edebilirsiniz.

Üyelerimizin uygulama aracılığı ile rezervasyon yapmaları için bizim ne yapmamız gerekiyor?

 

GymPro yazılımında bulunan rezervasyon kategorileri ve hizmet tanımlarından istediğinizi online rezervasyon için aktif edebilirsiniz. Bireysel rezervasyonlarda ön onaylı rezervasyon (paket kontrolü olmayan) ve onaylı rezervasyon (paket yada e-cüzdan ile) seçeneği bulunmaktadır. Ön onaylı rezervasyonlar kulüpte onaylanır. Onaylı rezervasyonlarda ise paket kullanımı yada e-cüzdan kullanımı ile rezervasyon direk onaylı olarak alınır.

Üyelerimiz uygulama ile rezervasyon iptali yapabilecekler mi?

 

GymPro yazılımınızda belirlediğiniz tüm rezervasyon kuralları uygulamada da geçerlidir. Örnek vermek gerekirse; 4 saat öncesinden rezervasyon iptali kuralı belirlemişseniz, üyeleriniz rezervasyonlarını ancak bu zamam dilimi içerisinde iptal edebileceklerdir. İptal edilen rezervasyonlar anında sisteminizde de güncellenecektir.

Üyeliği biten kişiler uygulamayı kullanmaya devam edecekler mi?

 

Üyeliği biten bir kişinin cep telefonunda olmanız sizin için bir avantajdır. Bu kişiler telefonlarında size ait aktif üyelikleri olmadığını görür ama her zaman sizinle irtibata geçebilir, yeni bir hizmet satın almak isteyebilir. Bu nedenle; evet üyeliği pasif duruma düşen kişiler için de bedel ödemeniz gerekir. Ancak; istediğiniz zaman üyelerinizin "Üye Kartı"ndan "Mobil Üyeliği" bölümünü pasif yapabilirsiniz. Bu durumda kişi kullanıcı sayısına eklenmez. 

 

Biz uygulamayı üyelerimize ek bir bedel ile satabilir miyiz?

 

Şimdilik uygulama üyelere satılabilir durumda değildir.

 

Karekod (QR) geçiş kontrol sistemini nasıl kullanacağız?

 

QR Kod ile geçiş kontrol sisteminin tüm altyapısı GymPro yazılımınızda hazır durumdadır. Sadece uygun bir QR Okuyucuyu Argedan’dan edinmeniz sonrası üyelerinizin sahip oldukları üyeliklere gore mobil uygulamayı kullanarak turnikelerden geçmesi mümkündür.

 

QR Okuyucu için ayrıca bir entegrasyon bedeli ödeyecek miyiz?

 

Hayır. GymPro Mobile modülü sahibiyseniz ve entegrasyonu/testi yapılmış QR okuyucuları Argedan firmasından alırsanız her hangi bir ek bedel ödemeniz gerekmemektedir. Ek entegrasyon bedeli yalnızca Argedan tarafından önerilen QR Kodu marka/modeli dışında cihaz kullanma taleplerinde olacaktır.

 

Uygulamayı üyelerimize nasıl tanıtacağız? Bu konuda sizin bir çalışmanız olacak mı?

 

Evet. Aşağıda linki bulunan web sayfasını sizlerin üyeleri için hazırladık. İki yöntem ile üyelerinizi uygulama hakkında bilgilendirebilirsiniz.

 

  1. Sayfadaki bilgi ve resimleri kendi web sayfanıza aktarabilirsiniz.

  2. Sayfa linkini SMS ya da E-Posta ile üyelerinize gönderebilirsiniz.

 

GymPro Mobile Üye Bilgilendirme Web Sayfası linki >>

 

https://www.gympro.com.tr/gympromobile-uyetanitim

 

 

KareKod ile ürün satışı yapılabiliyor mu?

 

Bu modül yakında devreye girecek ve sizlere duyurusu yapılacak.

 

Üyelerimiz bize mesaj gönderebilecek mi?

 

Evet. Mesajlaşma bölümünden sizlere, eğitmenlerine mesaj gönderebilecekler. 

Önemli Hatırlatmalar

 

Bu uygulama yalnızca GymPro kullanıcısı işletmelere sunulan ayrıcalıklı bir hizmettir. Uygulamanın kullanılabilmesi için; üyelerin bir Mobile modülü olan GymPro kullanıcısı işletmeye üye olması gereklidir. Üyeleriniz uygulama için herhangi bir ücret ödemez. 

GymPro Mobile'ın bu sayfada anlatılan bazı özellikleri modüler olabilir ve ek işlev olarak satın alınması gerekir. Argedan'ın uygulamanın özelliklerini önceden haber vermeksizin değiştirme ya da iptal etme hakkı saklıdır.

Kredi kartı ile satış ve bazı özellikler 2nci versiyonda devreye girecektir. 

Argedan

Argedan 2017 | Bu web sayfasındaki tüm yazı ve görsellerin hakları saklıdır. İzin alınmadan kullanılamaz.

(216) 553 3446

Cenap Şahabettin Sok. No. 28/2 Koşuyolu / Kadıköy / İstanbul / Türkiye