GymPro Randevulu Giriş Modülü Ayarları

Randevulu Giriş Modülü ayarları ve yeni güncelleme ile eklenen özellikler

Randevulu Giriş modülünüzü ilk defa kullanacaksanız, Randevulu Giriş "Çalışma Takvimi" butonuna tıkladığınızda açılan sayfadaki RANDEVULU GEÇİŞ butonunu açık hale getiriniz. Bu aynı zamanda istediğiniz zaman bu modülü pasif hale getirmenize fayda sağlar.

Ayrıca; 65 yaş üstü üyelerinizin işletmenize giriş yapmasını -kanuni nedenler ile- arzu etmiyorsanız, "65 yaş üstü engel" butonunu açık hale getiriniz.

1. Randevulu Giriş modülünüzü aktif ettikten sonra (*) yazılımınızın Ayarlar bölümüne tıklayınız. 

2. Ayarlar bölümünde "Randevulu Giriş" sekmesini tıklayınız.

3. Açılan pencerede ilk önce "Çalışma Takvimi" ve hemen arkasından "Çalışma Takvimi Oluştur" butonlarını tıklayınız. 

4. Birden fazla şubeniz varsa önce şube seçiniz. 

5. Randevulu geçiş uygulaması için iki tarih arası belirleyiniz. (Son tarih belli değil ise her seferinde 60 gün için tanımlama yapabilirsiniz.)

6.  Çalışma saatlerinizi belirledikten sonra; her bir periyodun kaç dakika olacağını, periyotlar arasında temizlik vb. işlemler için bırakacağınız süreyi ve her bir periyot için içeride bulunabilecek maksimum kişi sayısını seçiniz. 

7.  Bu işlemler bittikten sonra "TAKVİM OLUŞTUR" butonunu tıklayınız. 

"TAKVİM OLUŞTUR" butonunu tıklamanız sonrası yazılımınız; belirlediğiniz kriterlere göre turnikelerden yalnızca anılan saatlere rezervasyon yapan kişileri kabul edecektir. Üyeleriniz bu rezervasyonları GymPro Mobile uygulamasından ya da Üye Web Sayfalarından yapabileceklerdir. Ancak; Takvim oluşturduktan sonra aşağıdaki ayarları da yapmanız gerektiğini unutmayınız. 

8.  Randevulu Giriş bölümü içerisindeki "Randevu Kısıtlamaları" butonunu tıklayınız. 

9.  "Aynı gün için sadece bir kez randevu alınabilir" kısmını tıklarsanız; üyeleriniz aynı gün yalnızca bir adet periyot seçebilirler. Bu tıklanmaması halinde kişiler aynı günde istedikleri kadar periyodu seçebilirler. 

10. Yoğun talep oluşması ve kapasitenin yeterli olmaması halinde üyelerinizin X gün ara ile randevu almalarını sağlamak için "Gün limiti ile rezervasyon aralıklarını sınırlandır" bölümünü tikleyiniz ve bir gün sayısı seçiniz. Örnek; 2 gün seçerseniz; kişiler ancak 2 gün ara ile rezervasyon yapabilirler. 

Bu ayarlar yeni eklenmiştir.

11.  Randevulu Giriş sistemi üyelerinizin ekranlarında standart olarak 1 hafta görünür ve kişiler 1 hafta içerisinde istedikleri bir zamana randevu alabilirler. "İleri tarihli rezervasyonlar için gün sınırlandırması yap" bölümünü tıklayıp bir gün sayısı seçerseniz; kişiler ekranlarında yalnızca belirlediğiniz gün sayısı kadar ileri tarihli randevu alabilir.

Yukarıdaki ayarları yapmanız sonrası sistem kullanıma hazırdır. Yukarıdaki resimde de görüleceği gibi; Randevulu Geçiş Takviminden oluşturduğunuz periyotları anlık olarak takip edebilirsiniz. Üyelerinizin telefonlarından ya da web sayfalarından yapacağı rezervasyonlar anlık olarak bu sayfada görülecektir. 

Üyeleriniz sizlerin belirlediği saatlerde turnikelerden geçiş yapacaklardır. Üyelerinizi belirlediğiniz periyot süresi konusunda bilgilendirmeniz önemlidir. Çünkü sistem süreyi aşan kişiler hakkında sizleri uyarır ancak onlara herhangi bir uyarı göndermez. 

Randevulu giriş yapan ancak süresi bitmesine rağmen çıkış yapmayan kişileri yazılımınızda iki yerde sürekli takip edebilirsiniz. 

Hem takvim sayfasından hem de dashboard bölümünden çıkış yapmayan kişileri görüp uyarabilirsiniz. (Kişiler geç de olsa çıkış yaparlarsa sistemde çıkış yaptı diye gösterilir ve bu uyarılardan çıkartılır. 

Randevulu geçiş detaylı bilgi ekranı

Detaylı bilgi ve ayarlar için lütfen (216) 553 3446 numaralı telefondan Argedan uzmanları ile görüşünüz.

Argedan

Cenap Şahabettin Sok. No. 28/2 Koşuyolu / Kadıköy / İstanbul / Türkiye